دزدي در تعميرگاههاي مجاز ايران خودرو

چند روزي بود چراغ شارژ باطري ماشين بعضي وقتها روشن ميشد .صبح زود خودم را به يکي از تعميرگاههاي مجاز ايران خودرو رساندم. مسئول مربوطه بعد از معاينه ماشين گفت :‌» گارانتي دارد؟ » گفتم نه. گفت :»اگر بردالکترونيک  سوخته باشد 250 هزارتومان هزينه دارد. با شما تماس ميگيريم.البته شايد بتوان از گارانتي ماشينهاي ديگر استفاده کرد. » ماشين را تحويل تعميرگاه دادم و برگشتم. تو راه فکر ميکردم گارانتي ماشينهاي ديگر يعني دزدي از ايران خودرو و مرا شريک دزدي کردن. با خودم فکر ميکردم اين تعميرگاه را مثلا خيليها تائيد ميکنند واي بحال بقيه  . کسي که دزد باشد از همه مي دزدد فرقي ندارد ايران خودرو باشد يا يک نفر ديگر چون من. چاره اي نداشتم

ساعت 11 بود تعمير کار تماس گرفت و گفت دينام خراب است اگر دينام اصلي ميخواي بايستي از گارانتي ماشينهاي ديگر استفاده کنم مبلغ مختصري به من مي دهي و من براي ماشين تو در برگه ان فقط اجرت بازوبست دينام را مينويسم. گفتم قيمت ازاد دينام چقدر است ؟

گفت : حدود 100 هزارتومان البته اصلي نيست و من توصيه نميکنم

گفتم تعمير نميشود ؟

گفت اگر شما بگويي ما هر کاري ميتوانيم انجام دهيم

گفتم يا تعمير کن يا دينام با قيمت آزاد ببند هر کدام را خودت صلاح ميداني.

2 ساعت بعد زنگ زد و گفت : دينام اصلي گذاشتم . روي 206 نميشود هر چيزي بست اگر پژو معمولي بود حرفي نداشتم.

خود را به تعميرگاه رساندم . گفت ببين اصلي انداخته ام . گفتم يعني هزينه دينام بر عهده  ايران خودرو است ؟

جواب داد : بلي

گفتم : بازش کن نميخوام

کمي مکث کرد و بعد با من و من گفت صبر کن درستش مي کنم. در اصل اين دينام خودت هست .

در حاليکه عصباني بودم و زمين و زمان را لعن ميکردم پول تعمير دينام را دادم و ماشين را تحويل گرفتم

اول فکر ميکردم ميخواهد دو نفره از ايران خودرو بدزديم بعد فهميدم ميخواست سر من کلاه بگذارد.

خدا ميداند سر چند نفر اينطوري کلاه رفته

One Response to دزدي در تعميرگاههاي مجاز ايران خودرو

  1. بعضی نوشته‌ها مانند این خیلی خوب است اما توصیه می‌کنم سطح وبلاگ‌تان را با نوشته‌هایی مانند آقای بی‌تربیت پایین نیاورید. البته این نظر شخصی من است و به احتمال زیاد اشتباه است 🙂

پاسخی بگذارید

