با خريد کالا از طريق پايانه الکترونيکي ؛ منتظرمصائب باشيد

زمان خريد کالا و پرداخت از طريق پايانه الکترونيکي و  بعد از چند دقيقه معطلي و انتظار ؛ ممکن است متن زير رويت شود:  

«بانک ملت   – عمليات ناموفق     – خريد کالا –   مشتري محترم در صورت کسروجه از حساب شما ؛ مبلغ مزبور طي 72 ساعت به حساب شما واريز ميگردد در غير اينصورت جهت پيگيري موضوع حداکثر ظرف 45 روز با شماره تلفن زير تماس بگيريد    مبلغ —- ريال   (رسيد مشتري)»

وحشت نکنيد اين امر عادي است . از حسابتان هم کسر شده است . سراغ رئيس يکي از شعبات رفتم بنده خدا با خوشرويي تمام سعي کرد کمک کند حتي با تهران تماس گرفت نتيجه اي ندادو گفت متاسفانه چند روزي است اين موارد زياد شده است

وحشت و کابوس زماني است که در مسافرت به  اين مورد برخورد کنيد و مبلغ هم قابل توجه باشد و موجودي باقيمانده حسابتان هم زياد نباشد. ضمنا هيچکس پاسخگوي خسارات احتمالي به شما نيست

کاش جاي ساختن موشک و اميد و سفير و مصباح وشنگول و منگول وليزر و 20 درصد و… ساير اسامي دهن پرکن  ؛ کمي سيستمها و روشهايمان  را نگاه ميکرديم . اين اسامي دهن پرکن هيچ ارزش و اعتبار اقتصادي و رفاهي براي ملت ندارد فقط ميشود «جيب خالي پز عالي «

 

Advertisements

پاسخی بگذارید

در پایین مشخصات خود را پر کنید یا برای ورود روی شمایل‌ها کلیک نمایید:

نشان‌وارهٔ وردپرس.کام

شما در حال بیان دیدگاه با حساب کاربری WordPress.com خود هستید. بیرون رفتن / تغییر دادن )

تصویر توییتر

شما در حال بیان دیدگاه با حساب کاربری Twitter خود هستید. بیرون رفتن / تغییر دادن )

عکس فیسبوک

شما در حال بیان دیدگاه با حساب کاربری Facebook خود هستید. بیرون رفتن / تغییر دادن )

عکس گوگل+

شما در حال بیان دیدگاه با حساب کاربری Google+ خود هستید. بیرون رفتن / تغییر دادن )

درحال اتصال به %s

%d وب‌نوشت‌نویس این را دوست دارند: