حکايت تعمير دوربين فيلمبرداري سوني مدل HC30

براي تعميردوربينم  سراغ  تعمير و خدمات پس از فروش سوني رفتم . چنين پيش آمد

من : آقا اين دوربين فيلمبرداري نميکند. نمايش و ساير بخشهاي دوربين درست است

مسئول تعمير دوربين : CCD دوربين خراب است 55 هزار تومن هزينه دارد

         نميخواد تعمير کنيد. جايي اين دوربينها را مي خرند؟

         آقا حيف است اين دوربين خوبي است

         من استفاده اي ندارم (دوربين را از او مي گيرم)

         يک لحظه صبر کنيد . مدل اين دوربين چيست؟ (انگار ايشان نبود که از خوب بودن دوربين برايم ميگفت!) بگذاريد ليست را نگاه کنم . بله ؛  CCD  اين دوربين گارانتي است حتي اگر گارانتي دوربين تمام شده باشد.

         ميخواهيد دوربين را بگذاريد اگر اين مورد باشد رايگان است ولي اگر مشکل کابل و غيره(!) باشد همان 55 هزارتومان است (!؟)

         باشد ولي اگر هزينه داشت تعمير نکنيد.

         باشد

        ( دو روز بعد)  آقا دوربين شما آماده است  بدون هزينه

من که قضاوت نميکنم. ولي فکر ميکنم  اگر بي ميلي من نسبت به تعمير نبود 55 هزار تومان رفته بود

One Response to حکايت تعمير دوربين فيلمبرداري سوني مدل HC30

  1. محمود مسعودیان says:

    دست رو دلم نزار که خونه
    گذشت اون دوران سونی که حرف اول رو میزد . یک مشت اشقال رو روانه بازار ایران کردن بنام دوربین که مفت گرونه.
    منم یک هندی کم dcr-hc26 خریدم درست بع از یک سال که گارانتی اون تمام شد و من 4 تا حلقه پر نکرده بودم که سیستم مکتنیکی مرخص.
    اقای نمایندگی چند میگیری 130000 تومان . تازه بعد از چند مرحله 10–15 هزار تومانی که اسپری زدن و نشده .
    هیچی دادیم مکانیک رو که میگفتند از طراحی ایراد داشته و شما که این پول رو میرین تعمیر میشه یک مکانیک چدید و خوب براتون نصب میکنیم . دادیم دوربین رو گرفتیم یک هفته بعد دو باره ال -سی-دی بحش فینگر تاچ مرخص . اقای نمایندگی چند میگیری؟ 130000 تومان. بابا این همش 290000 تومان صفرش تو بازاره .: خوب همینه دیگه
    حالا بمن بگویید چکنم . این نمایندگی ها که دیگه شورش رو تو دوشیدن ملت ایران در اوردن . تو روز روشن مردم رو سرکیسه میکنند چه محکم.
    اقا کاری نکنید که کفر ملت ایران رو در بیارین . کفته باشم . خجالت هم خوب چیزی بود

بیان دیدگاه