دنيا دنيا آرامش – دنيا دنيا گدا صفتي – بيمه پارسيان

 نمايندگيهاي بيمه پارسيان حق ندارند بيمه اتومبيل را انجام دهند مگر آنکه مشتري را مجبور به بيمه بدنه اتومبيل نيز بکنند.

بيمه اتومبيل فقط در دفتر شرکت انجام ميگردد.به جهنم اگر مشتري بايد از اون کله شهر براي بيمه کلي بايد طي کند و بعد کلي تو صف و معطلي و بانک و … و نصف روز زمان براي بيمه اتومبيل صرف کند

در حالي که اين کار 10 دقيقه زمان در نمايندگيها لازم است

علت چيست تنها يک چيز گدا بازي بيمه پارسيان و بي خيال شدن مشتري . چندر غاز درصد نمايندگي را نميدهند. به درک که مشتري نصف روز بايد بدود

راستي بعضي کارکنان بيمه پارسيان فکر ميکنند مشتري نوکر اونهاست طرز برخورد و سرويس! دهي چنين حکايت مي کند

دنيا دنيا گدايي – بيمه پارسيان  .

24 Responses to دنيا دنيا آرامش – دنيا دنيا گدا صفتي – بيمه پارسيان

  1. delzadeh says:

    مشتری مداری کیلویی چند؟

  2. علي says:

    يك كم وجدان داشته باشيد
    بيمه پارسيان با كادري جوان پاسخگو مشتري بوده
    شعارش اينه كه حق بامشتري است
    وبيمه ثالث ازطريق اينترنت و تلفن قابل تمدي مي باشد
    به توضيحات بيمه نامه صادره رجوع كنيد

  3. سي و سه پل says:

    علي آقا انگار شما در ايران نيستي . من ميگم تمديد اينترنتي و تلفني پيشکش . بيايند همان نمايندگيهاي نزديک منازل تمديد کنند. ثانيا اصلا خودشان تمديد کنند اقلا ملت رو نفرستند شعبه بانکي دور تر که کلي تو صف بايستند. مطمئن باشيد مشتري مداري و … را من در اين بيمه نديدم آنچه ديدم گدا صفتي و خود خواهي بود و مشتري برود بدرک

  4. یک نماینده says:

    این بیمه پارسیان که رحمش به نماینده های خودش هم نمیاد ازش مشتری مداری می خواین . چه حرفا . یه مشت اومول سیر و پر نشستن اون بالا به خودشون میگن مدیر . لعنت به همشون …..

  5. ناشناس says:

    من نماینده بیمه پارسیان هستم در مورد کارمندان حق با شماست واقعاً بیشعورند ولی دوست عزیز شاید مسائلی هست که شما از آنها اگاه نیستید به هر حال در خدمتیم
    سي و سه پل : دوست عزيز تر ؛ سرويس دهي خوب به مشتري چيز روشن و بديهي است. من هر سال با يک شرکت بيمه ديگري سرو کار داشتم نمايندگي آن شرکت که شعبات فراواني هم داشت ظرف مدت 10 تا 15 دقيقه همانجا پول را ميگرفت بيمه نامه جديد را تحويل ميداد. اين که ديگر آگاهي از مسائل پشت پرده نميخواهد

  6. ببين عزيزم من نمي دونم چرا شما اينقدر ناراحتي بهر صورت اگه يك خورده اطلاعات آماري كسب كني متوجه مي شي بيمه پارسيان يكي از بزرگترين بيمه هاي اتومبيل كشوره ضمنا هر كسي كه اومد يك نمايندگي بيمه زد كه از روز اول بهش اجازه صدور بيمه نامه كه نمي دن بايد تجربه كسب كنه و يك سري ايتم هاي ديگه و بعدش مي تونه همه نوع بيمه را صادر كنه بهر حال بخاطر يه بي نماز در مسجدو نميبندند تو هر موقع خواستي بيمه نامه صادر كني با من تماس بگير خيلي راحت برات صادر مي كنم اينم بدون تنها بيمه پارسيانه كه مي تونه روزهاي تعطيل يا هر موقع از ساعت شبانه روز كه باشه بيمه نامه صادر كنه چون ان لاينه عزيزم من پس از 10سال سابقه بيمه گري تمام شركتهاي دولتي و خصوصي دنبال اين بودن كه به من كد نمايندگي بدن اما من فقط پارسيان انتخاب كردم مطمئنم تا سالهاي آينده همه متوجه خواهند شد كه من چي ميگم بازم دوست عزيز مشكل بيمه اي چه براي صدور چه براي خسارت داشتي با من تماس بگير 09153118790 تلفن شركتم هم 0511-7639453

  7. ضمنا نماينده ايكه فقط بيمه ثالث اتومبيل صادر كنه بهتره كه از شغلش استعفا بده چون مگه چقدر درامد داره يك بيمه اتشسوزي مسكوني با حق بيمه 50 تومن سودش از ثالث 250 تومني بيشتره ولي اون زحمت مي خواد مشتري را مجاب كني ولي بيمه ثالث لقمه اماده است تا كي بايد بشينيم بدست اين يكي و اون يكي نگاه كنيم يكم تلاش كن يك عمر راحت زندگي كن مشتريان بيمه را اگه بتوني ساپورت كني مثل سيستم هاي باينري روز بروز اضافه ميشن
    برات ارزوي موفقيت مي كنم

  8. من خودم نماینده کل بیمه پارسیان هستم ولی باورکنید خیری ازاین شرکت ندیدم به نظرم حق با دوستمون هست .

  9. ناشناس says:

    من با جواب اولي خيلي خيلي موافقم
    مگه مشتري كيلويي چنده خودشم ثالث

  10. سلام دوست عزیز من هم همکار شماهستم آدم عاقل هرچه سریعتر از شرکتی که به درد نمیخوره سریعتر جدا میشه وآدم باشرف به سفره ای که ازش نون میخوره بی حرمتی نمی کنه البته شما هم عاقلید هم با شرف !

  11. اميرشهريار says:

    در مورد اون نماينده هايي كه ادعاي شعور دارن و مارو بي شعور خطاب مي كنن بايد بگم، احتمالاً چون توانايي جذب مشتري رو ندارن، گشنگي بهشون فشار آورده و شروع به توهين كردن به كارمند ها و مسئولين كردن،جاي بهتر سراغ داري زمان با ارزش خودت رو صرف نكن

  12. نماینده بیمه پارسیان says:

    با سلام دوست من شما که میفرمائید برای صدور باید در بانک نوبت بکشم کدام نماینده شمار را فرستاده بانک همه کار را باید نماینده خودش انجام دهد حق با مشتری است
    وضمنا شما دوست عزیز میفرمائیدکه خودت را نماینده بیمه پارسیان معرفی میکنی ومیگوئی بیمه پارسیان به نماینده خودش رحم نمیکند همکار عزیز اشکال از شماست که شما این کاره نیستی گوشت نمیخری دلت هوس کوفته تبریزی میخواد کس به شما نامه فدایت شوم نفرستاده لیاقت فعالیت نداری
    این را به حساب بیمه پارسیان نگذار

  13. سعید says:

    با سلام بیمه عمر در بازلریابی شبکه ای
    سود عالی کار پردرآمد
    یه بیمه بخر به سه نفر مثل خودت بفروش میلیاردر شو
    09195387317

  14. سعید says:

    با خرید بیمه عمر از نمایندگی ما علاوه بر مزایای چشمگیر بیمه صاحب یک کار با درآمد بالا شوید
    بازار یابی شبکه ای

  15. م.ج says:

    آقاي فخارزاده سلام ببخشيد اين مسئله رو مطرح ميكنم شماكه تاجند ماه پيش خودت مي خواستي بري چون شمارو نماينده كل نكردن نارحت بودين ودر مورد اون قسمت از صحبت هاتون كه فرموديد بنده كه فروشم توبيمه هاي عمر وسرمايه گذاري و مسئوليت واتش سوزي بود توي يك سال 25 تا ثالث داشتم چرا صدور ندادن پارسيان نماينده مي گيرد و بعد از چند وقت نماينده ها ميرن.

  16. ا.د says:

    باسلام خدمت تمامي دوستان
    در مورد جواب آقاي امامي بايد عرض كنم در هيچ شركت بيمه اي وقتي نماينده صدور نداره وبدهي به شركت نداره نمي گن برو 8 ماه ديگه بيا تسويه حساب كن اين كار از نظر شما چه معني داره تاوقتي كه شركت 70ميليون تومان وثيقه دارهباعرض پوزش

  17. ا.د says:

    باسلام خدمت تمامي اهالي محترم پارسيان
    راستي بك سوال براي من پيش اومده چرا نماينده هاي پارسيان بعد از يك مدتي استعفا مي دهند ومي روند ؟

    • رسولی says:

      فقط یک جواب میمونه عدم اعتماد به نمایندگان من با داشتن صدور هم دارم از بیمه پارسیان میرم …

  18. م.م says:

    سلام ا.د
    برای اینکه عرضه کار کردن ندارند
    به مشتری دروغ می گند معلومه که مشتری هم دیگه بر نمی گردند شزکتم مچشونو مس گیره مثل سگ میندازدشون بیرون
    من 3 ساله دارم از بیمه پارسیان نون می خورم. هم رییس شعبمون ازم راضیه هم مشتری
    نه مثل نماینده های نوین یا توسعه که کلاه برداری می کنند هم از شرکتشون هم از مشتری

  19. س ش says:

    کلاهبر دار خودتی مردک

  20. س ش says:

    سگ هم خودتی پاچه خوار که برای چندر غاز کارمزد پاچه خواری میکنی….. باوفا

  21. ار says:

    بيمه پارسيان بيمه گند تر

  22. محسن حسيني says:

    به نام خدا
    ضمن تشكر از آقاي امامي و آقاي فخار
    واقعاً باعث تأسف است كه افرادي در اين سطح از شعور و فهم؛مشتري يا بدتر از آن نماينده بيمه پارسيان هستند.
    بدون آگاهي و اطلاع كافي،قضاوت كردن و تهمت به همه مديران و مسئولين يك شركت نه اخلاقي است،نه شرعي و نه حرفه اي و نه انساني.
    هيچ كس شما را مجبور به خريد اجباري يا فعاليت اجباري در بيمه پارسيان ننموده است؛پس لطفاً تشريف ببريد.
    در ضمن سوابق درخشان بعضي از دوستان در شهر مورد اشاره اظهر من الشمس است و لازم نيست كه خانم… يا آقاي … با اسم مستعار عليه پارسيان مطلب بنويسند.چون تشعشعات فعاليتهاي آنان يه چيزي توي مايه هاي چرنوبيله!!!!!!!
    با تشكرو احترام.

پاسخی بگذارید

