سكوت و آرامش در باغ بهادران اصفهان

منطقه ويلايي باغ بهادران (يا باغبادران)  اصفهان  كه حدود 70 كيلومتري اصفهان است .

ويلاهاي اينجا كه برخيها را نيز ميتوان اجاره كرد (از طريق برخي آژانس هاي مسافرتي اصفهان ) جاي دنج آرام و خنك و  با صفايي است كه دقيقا كنار رودخانه ساخته شده است .

كسانيكه عاشق سكوت و صداي آب و هواي تميز و طبيعت زيبا هستند بد نيست  اگر شبي را نيز اينجا سپري كنند . شب اينجا و هواي صبحگاهي اينجا  بسيار خاطره انگيز خواهد بود

5 Responses to سكوت و آرامش در باغ بهادران اصفهان

  1. یک بار که آمدیم ، بازهم باید بیاییم میهمان شما!

  2. 33pol says:

    دل شده عزيز ؛ مشتاقانه منتظريم

  3. یسنا says:

    من عاشق اونجا هستم.از طرف مادری اهل باغبهادران هستم.آب وهواشم که بیست بیست.هر کی ندیده از دستش رفته.

  4. مهتاب says:

    يه بار رفتم عالي بود واقعا خوشبحالتون

  5. BARSA10 says:

    من باغوردونی هستم از تمام مردم ایران میخوام که حتما به باغوردون سفر کنند واز مناظر زیبای اینجا دیدن کنند وشبی را در بهشت روی زمین سر کنند

پاسخی بگذارید

