ميهمان لحظه هاي طرب انگيز

·        هواي لطيف صبحگاهي

·        سکوت  و آرامش

·        فضاي آرام و سر سبز

·        آواز خوش پرندگاني که هر از چندي برايت نغمه سر مي دهند

·        نشاط ناشي از ورزش و تحرک

·        حضور همشهرياني لبخند بر لب و شاداب

·        مسيري مخصوص دو چرخه و پياده روي که در آن بخشهايي نيزبا آب پاشي ماموران زحمت کش شهرداري با طراوت ترشده است

·        بعد تو ميرسي به جائيکه پر است از گلهاي اطلسي و عطر خوش آنان

اينها خواب نبود . من ميهمان اين لحظه در روز جمعه  اين هفته بودم . حيف که نتوانستم عطر دل انگيز اين فضا را ضبط کنم

پ.ن. اينهمه زيبايي تقديم دل زده ي   دل شده گرام که فراموش کرد گذري نيز به اصفهان داشته باشد

 

One Response to ميهمان لحظه هاي طرب انگيز

  1. دل زده says:

    باور می‌کنی با دیدن عکس و قبل از خواندن نوشته این پست ناخواسته عطر ان را احساس کردم؟
    ممنون از اینکه یاد ما بودی. آخر ما آنجاها را که رفتیم ندیده بودم. در اولین فرصت انشاالله بازهم رحل اقامت بر سی‌و سه‌پل خواهیم افکند!

پاسخی بگذارید

