مثلث شيشه اي- سردار شمخاني – آگهي بازرگاني

         بحث و حضور شمخاني در برنامه مثلث شيشه اي جالب بود و ديدگاهش در ارتباط با جوانهاي ايران جالب بود و معتقد بود رزمنده ها ي جنگ را نبايد آسماني  فرض کرد و معتقد بود برخي از آنها هم زمان شاه عينک ريبون و شلوار لي مي پوشيدند.

         معتقد بود همين جوانهايي که ژل مي زنند و ظاهر آنچناني دارند؛‌ مثل زمان جنگ اگر ايران کسي حمله کند آنان در دفاع مشارکت کرده و خواهند جنگيد

         جالب ترين بخش اين برنامه همزماني تبليغات ماشين ب ام و-  با اين برنامه و موضوع بحث اين برنامه و محور اصلي آن  (ايثار و فداکاري و 34 روز مقاومت شهيدان و رزمندگان در خرمشهر ) بود . در اين رابطه ذکر اين مورد خالي از لطف نيست که :

o       پس از پيروزي انقلاب کلا  پخش آگهي  تبليغاتي مجاز نبود

o       بعد قرار شد فقط براي توليدات داخل و ايراني آگهي پخش کنند و براي کالاهاي خارجي بهيچوجه

o       بعد قرار شد هر جوري دلشان خواست تبليغ کنند ؛ خارجي و داخلي مهم نيست

         سوم خرداد در روز شنبه (چهارم خرداد ) نيز ادامه دارد و برخي برنامه هاي تلويزيون صبح هنوز آرم اين روز را داشتند.

 

Advertisements

One Response to مثلث شيشه اي- سردار شمخاني – آگهي بازرگاني

  1. delzadeh says:

    معمولا مسئولین ما وقتی که دیگه مسئولیتی ندارن، عاقل‌تر شده و حرهای خوب بخوب میزنن!

پاسخی بگذارید

در پایین مشخصات خود را پر کنید یا برای ورود روی شمایل‌ها کلیک نمایید:

نشان‌وارهٔ وردپرس.کام

شما در حال بیان دیدگاه با حساب کاربری WordPress.com خود هستید. بیرون رفتن / تغییر دادن )

تصویر توییتر

شما در حال بیان دیدگاه با حساب کاربری Twitter خود هستید. بیرون رفتن / تغییر دادن )

عکس فیسبوک

شما در حال بیان دیدگاه با حساب کاربری Facebook خود هستید. بیرون رفتن / تغییر دادن )

عکس گوگل+

شما در حال بیان دیدگاه با حساب کاربری Google+ خود هستید. بیرون رفتن / تغییر دادن )

درحال اتصال به %s

%d وب‌نوشت‌نویس این را دوست دارند: