تکنولوژي فکر- آقاي آزمنديان

  فرصتي بود تا تعدادي از سخنرانيهاي آقاي آزمنديان را با عنوان تکنولوژي فکر گوش بدهم

اول :  اين CD  ها  بصورت MP3  است و حدود 14 سخنراني در 3  CD  است

دوم : مختصر حساسيتي به خنديدن آقاي آزمنديان پيدا کرده ام

سوم : در بخشي از صحبتها ايشان انسانها را دوگونه ميدانند (مضمون بحث ايشان) :

  • – نوع يک : انسانهايي شاد و پر انرژي که مثلا زمانيکه با شما روبرو مي شود اول يک جوک برايت مي گويد . بعد يک واقعه جالب و شيريني که ديده است را مي گويد و …
  • – نوع 2 : انسانهايي که همش ياس و تلخي و شکست را بازگو مي کند . مثلا تا مي رسد از مردن کي و بدبختي برايت ميگويد و بعد مثلا اتفاق تلخي که سالها پيش شنيده يا برايش پيش آمده را تعريف مي کند و…
5 Responses to تکنولوژي فکر- آقاي آزمنديان

  1. delzadeh says:

    من از این مرد زیاد خوشم نمی‌آید. اگر دقت کنید فقط تعدادی کلمات وعبارات است که با عباراتی متفاوت بیان می‌شود. فقط شور سخنرانی‌اش خوب است.
    سيفي نيا : واقعيت اين است كه همان كلمات ممكن است براي خيليها يك جرقه و نقطه شروع باشد. بيشتر بحث ايشان هم اين است كه سخنراني نميكند بلكه كلاسش حالت كارگاه را دارد. اميد كه بحث و كار ايشان را نفرات بعدي كامل كنند و بهتر ارائه دهند

  2. مجید says:

    دوستان محترم به نظر من : مهم نیست مطالب دکتر در سخنرانیهاشان تکراری باشد . مهم مغز مطالب است که من هم به این باور رسیده ام ، باید آنقدر تکرار شود تا فرهنگ شود . من در ماشین ، منزل ، محل کار و هرجا که بتوانم مطالب را گوش میدهم .

    گالیله می گوید : «شما نمی توانید به یک نفر چیزی را که خودش از قبل نمی داند یاد بدهید ، فقط می توانید او را از آنچه می داند با خبر و آگاه کنید .»
    کتاب قورباغه را قورت بده! – نویسنده : برایان تریسی

    درصورت تمایل به داشتن CD های ایشان « راز ، خودشکوفائی » می توانم در اختیارتان بگذارم . تلفن و نام و نام خانوادگی خود را با ایمیل ارسال کنید و در قسمت Subgect «درخواست CDآزمندیان» را درج نمائید .

    Email : Khatami54@Hotmail.com

  3. پدرام says:

    به جرأت اعلام می‌کنم که وقتی خوندنش رو شروع کردم تمام ویژگی‌های انسان‌های نوع دوم در موردم صدق می‌کرد. خیلی داغون بودم.
    اما الان خودم رو یه انسان نوع یک می‌دونم.
    خوندنش شاید بزرگ‌ترین نقطه‌ی تحول زندگی من تا حالا باشه.
    خیلی وقته می‌خوام در موردش بنویسم ولی هنوز فرصت نشده. ایشالله تو اولین فرصت می‌نویسم.

  4. مهتاب says:

    خوب بود عامل شروع کنندهی موفقیتها می باشد

  5. negin says:

    fekr mikonammohem ine ke adam befahme har chi be saresh miad hasele fekre khodeshe na shanso chizaye dige.mohem gosh kardan nist mohem yad gereftan va ejraye zendegie yek ensane zibast.

پاسخی بگذارید

