دکتر ذوالفقار نسب مربي ذوب آهن

اول :

  پا قدم يکصدمين پست خودم . براي نوشتن مطلب در اين وب لاگ خودم بايستي از ف-ي-ل-ط-ر شک-ن استفاده کنم. اين هم بازي جديدي است که خوشايند نيست. نميدانم شايد اثر کار آهنگر بلخي است که من مسگر را گريبان گير شده است.

دوم :

ديروز براي خريد به يک فروشگاه ورزشي رفته بوديم . من که هر چه چشم گرداندم يک جنس ايراني نديدم . به فروشنده گفتم چرا جنس ايراني نداريد(و البته دليل آن واضح بود چون جنس خارجي هيچ کنترلي ندارد و فروشنده به هر قيمتي آن را به خريدار مي اندازد) گفت آقا نمي خريد. اشاره به کت و پيراهن و شلوارم کردم و گفتم آقا اينها همه ايراني اند . ما مي خريم شما بياوريد!؟

سوم :

در همان فروشگاه مشغول تماشاي اجناس بودم که فروشنده با ذوقي وصف ناپذير سمت ما آمد و با اشاره دست به ميهمان خود که تازه وارد ده بود  گفت : » آقاي دکتر ذوالفقار نسب مربي ذوب آهن هستند!؟ » من که اصلا از ذوب آهن خوشم نمي آيد با بي خيالي گفتم » اوه بله » و به کار خودم مشغول شدم. فروشنده کاملا وارفته بود. چون هيچ يک از مشتريان ديگر هم  به دکتر محل نگذاشتند . بنده خدا فروشنده در حال پيدا کردن شلوار ورزشي براي آقاي دکتر بود

One Response to دکتر ذوالفقار نسب مربي ذوب آهن

  1. کمال says:

    بیچاره دکتر

پاسخی بگذارید

