ساقيا دست من و دامن تو

 اي دريغا که حريفان همه سر بنهادند

باده عشق عمل کردو همه افتادند

همه را از تپش عشق قبا تنگ آمد

کله از سر بنهادند و کمر بگشادند

اين همه عربده و تندي و نا سازي چيست

نه همه همره و هم قافله و هم زادند

ساقيا دست من و دامن تو ؛ مخمورم

تو بده داد دل من ؛ دگران بيدادند

من عمارت نپذيرم که خرابم کردي

اي خراب از مي تو؛هرکي درين بنيادند

اي خدا رحم کن آن را که مرا رحم نکرد

به صفات تو که در کشتن من استادند

بي خودم کن که از آن حالتم آزاديهاست

بنده آن نفرم کز خود خود آزادند

مولوي

One Response to ساقيا دست من و دامن تو

  1. سلام هموطن ايراني. سايت ياهو که آدرس ايميل من و شما در آن قرار دارد و روزانه با مسنجرش چت مي‌کنيم، نام کشور من و تو را از ليست کشورهايش در صفحه‌ي ثبت نام حذف کرده. اگر غيرت و عرق ملي‌ات اجازه نمي‌دهداين ننگ را بپذيري، با لينک دادن به صفحه‌ي http://helloyahoomail.net از طريق کليدواژه‌ي Yahoo mail به بمب درحال پيشرفت عليه ياهو کمک کنيد تا کوچکترين وظيفه‌ي ما به کشورمان ادا شده باشد و همانند بمب افتخارآميز فيلم سيصد و خليج فارس، بتوانيم يک موفقيت ديگر را نيز رقم بزنيم… متشکرم

پاسخی بگذارید

