اولين شکست مفتضحانه در استفاده از Tag

براي اولين بار با شور و شعف و بعد از مشاهده Tag از آن در نوشته ام استفاده کردم .

با کمال تعجب و نا باوري زمانيکه خواستم مطلب مرتبط با آن Tag  خودم را ببينم با عبارت » مشترک گرامي دسترسي به اين سايت ممکن نمي باشد » مواجه شدم

به نظر من که قيلطورينگ در ايران يک سرگرمي جالبي شده است

روزگاري به سايت خوشمزه دسترسي نداشتيم زماني هرچند کوتاه ولي دلهره آور گوگل محبوب را بستند وحالا …

اين بازي جديد در کشور ماست . حدس بزنيد فردا چه سايتي را نخواهيد داشت

2 Responses to اولين شکست مفتضحانه در استفاده از Tag

  1. شبستان says:

    هر چیزی بگی از این دولتمردان بعید نیست.

  2. ramin says:

    سلام
    چند تا سوال داشتم که ترجیح دادم به صورت خصوصی باهاتون مطرح کنم اگه لطف کنید آدرس mail
    خودتون رو واسم بفرستید ممنون میشم.
    سيفي نيا : اي ميل من : rse206@yahoo.com

پاسخی بگذارید

