زندگی به روایت بودا

 زندگی به روایت بودا     مجموعه ای از تعالیم آچاریا فیلسوف معاصر هندی – گردآوری شهرام قائدی

کتاب خوب دیگری که بخشهایی از آن را اینجا (فرمت pdf و 98 kb)  آورده ام. کتاب جذاب و زیبا و خوبی است .

مطالب گردآوری شده و ترجمه آنها روان و خوب و جالب است و مطمئنا نکات تازه و مفیدی در آن خواهید یافت .

  • سه نوع عشق وجود دارد
  • زني داشت ورقه درخواست حساب باز کردن در بانک پر مي کرد ، تا  رسيد  به قسمت سن . مدت زيادي معطل کرد. عاقبت منشي بانک خم شد و گفت :‌»‌هر چه معطلش کني اوضاع بدتر ميشود «
  • به سئوال کننده اي گفتند زندگي جنسي ات را بايد  نصف کني . پرسيد کدام نصفه را ، نصفه فکر کردن در باره اش يا نصفه حرف زدن درباره اش ؟
2 Responses to زندگی به روایت بودا

  1. شبستان says:

    1-در حال دانلود کتاب هستم.
    2-به بودا خیلی علاقه دارم.
    3- میشه لینک شما رو بزارم تو وبلاگم؟
    سيفي نيا :
    خوشحال ميشوم لينک مرا در وبلاگتان بگذاريد. با اجازه شما من نيز لينکت وبلاگ خوبتان را اضافه کردم

  2. اول اینکه مطالبتان بسیار سطح بالا و جالب است. از چنین وبلاگ و وبلاگ نویسانی خوشم می‌آید دلیلش هم همین سطح بالا بودن مطالبشان است. البته خودم بسیار ساده و عامه می نویسم و اکثر مطالبم نیز همینطورند.
    در ضمن بنده کوچکتر از آنم که بتوانم روح و افکار بزرگانی چون شما و دیگر دوستان را شخم بزنم. حقارت بنده بیش از این است.
    (لینک شما در لینکدونی و فید شما در فیدریدر برای خواندن ادامه مطالب شما اضافه کردم.)
    موفق و پیروز باشید.

پاسخی بگذارید

